Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 13.7.jsem si objednala balik z Temu.22.7.byla zasilka prevzata ve Sterboholich.A hned pripravena k doruceni.23.7.ve 4:19 odeslana na vydejni misto.Doruceni melo byt do 27.7. Nerozumim,proc je to tedy 5 dnu na ceste?V patek rano jsem se spojila s linkou, kde mi automat sdelil, ze se mi ozve zpet az to dohleda.Pak po cely zbytek dne nic.Doufam,ze jiz v pondeli to bude na miste.Zasilku,jez jsem objednala pres PPL o 5 dni pozdeji mam davno doma.Je problem s vydejnim mistem.Oteviraci doba v lete je 11.30-16.00,coz jsem se dozvedela az pri vyberu druheho baliku
Nahradni vydejni misto, kde maji delsi oteviraci dobu, nez jsou Potraviny Petyrkova
Lepsi zpusob komunikace se zakaznikem, automat mi nepomohl
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Rundusová, omlouváme se, tak dlouho by doručení opravdu nemělo trvat. Nejlepší bude, když nám napíšete přes kontaktní formulář na našem webu: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Díky tomu, že je strukturovaný, se váš požadavek rychle dostane ke správným kolegům, kteří se na to mrknou a postarají se o to, aby vaše radost byla co nevidět u vás. Nikola, tým Zásilkovny
Spotřebitelka doplnila následující:
Ve vyse popsane situaci nastal zvrat.V pondeli rano jsem se konecne dovolala na linku,kde jsem mluvila s nekym zivym.Bylo mi velmi milym a chlacholivym hlasem sdeleno, ze ted hned se zavola na vydejnu a pak mi obratem zavolaji.Ubehlo nekolik hodin.A nic.Volam tedy znovu.Pan mi rekl,ze zasilku eviduje jako ztracenou.Na otazku PROC se musim nekolik dni temer doprosovat toho, aby mi po 12 dnech, co mi zasilku dorucuji,oznameno,ze se ji nedockam.A ze se mi do 2 dnu ozvou kvuli sepsani reklamace,kterou budu muset psat JA a posilat puvodnimu dodavateli.Takze dodani z Ciny bez problemu.Dodani ze Sterbohol na Jiznak?Problem a nasledne kradez.A pocitam s tim,ze se za ty dva dny budu muset zas vnucovat.
Vyjádření dTestu:
Naše původní vyjádření zůstává v platnosti. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost aby se k ní mohla vyjádřit.
Pěkný den, paní Rundusová, podle našich informací byste již měla být v kontaktu se zákaznickým servisem, doporučujeme se proto řídit instrukcemi, které vám již sdělili kolegové. Věříme, že se vám tímto způsobem podaří záležitost dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.