Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dne 21.7.2024 jsem ve vaší prodejně 3210 v Domažlicích platil po 19. hodině nákup. Součástí byla Kytice Lilie 90cm, plná cena 289 Kč, která ale byla opatřena nálepkou Sleva 50%. Při placení na pokladně bez obsluhy měla vnučka úraz, takže jsem si neměl čas překontrolovat platby a uplatnit reklamaci hned na informacích. Následně jsem se vracel do Brna a neuplatněnou slevu zjistil až zde.
Označovat zboží slevami a nemít je zavedené na pokladnách je dost nekalá praktika a u vaší společnosti jsem takové jednání nečekal.
Žádám vás o uznání slevy a zaslání rozdílové částky na můj účet ***, nebo jinou formu náhrady, například dárkovým poukazem.
Fotografii účtenky přiložím, bude-li to zde na formuláři možné, nebo ji zašlu na vámi sdělený kontakt.
Předem vám děkuji za kladné vyřízení
S pozdravem
Ing. Vladimír Plšek, Ph.D.
***
účtenka IID:61349839, MID: 53663210
uznání slevy a zaslání rozdílové částky na můj účet ***, nebo jinou formu náhrady, například dárkovým poukazem
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.