Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předesílám, že jsem si vědoma toho, že mě nikdo nenutil volat na linku, kde 1 minuta stojí 90 Kč a že jsem doplatila na svoji naivitu. Co se mně nelíbí však je, že po zavolání vás udržují v naději, že budete přepojeni do studia, že před vámi jsou další volající - a přitom moderátorka hry z obrazovky už 20 minut naléhavě vyzývá, aby někdo zavolal, téměř pláče, že nikdo nevolá a výhru tedy nikdo nezíská. A v posledních 5 vteřinách se KONEČNĚ někdo dovolal-chtěla bych vidět účet za telefon toho šťastlivce. Mě to stálo jen 450 Kč, inu drahé poučení. Celý pořad je jeden velký podvod. Tušila jsem, že po zavolání budou hovor prodlužovat a počítala s tím, že když se dovolám a vím, že znám odpověď, takže z té výhry holt nějaký peníz za telefon vydám, ale je to jinak - zajedno po prvním zavolání mě bylo nabídnuto, že si mám vybrat děvče, takže volám znovu - kdosi to zvedl a že mám vyčkat na přepojení do studia, hraje hudba, pak oznámení, že přede mnou jsou další volající, opět hudba...pak jsem s tím práskla. A moderátorka stále žadoní o zavolání. Je to tlupa podvodníků, totéž co šmejdi.
TV Barrandov není provozovatelem této hry, získala jsem od nich pouze mail na provozovatele infocz@calltv.com
Sama za sebe řešení nežádám, jsem prostě poučená, ale zajímalo by mě, zda je možné nějak proti tomuto jednání zasáhnout. To přece není možné, aby vědomě takhle podváděli. Tvrdili, že nikdo nevolá, a na telefonu přitom visí několik volajících a účet naskakuje....
|
Tweet |
Společnost TelemediaInteracTV Ltd využívá pro zprostředkování komunikace se soutěžícími tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.
Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.