Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
dnes ráno jsem čekala na pravidelnou noční linku autobusu N89, který měl být v 6.18hod na zastávce Škroupova směr Hlavní nádraží.
Čekala jsem téměř 10min a ani aplikace idos nehlásila žádné zpoždění, přesto autobus vůbec nepřijel.
Měla jsem kvůli tomu půlhodinové zpoždění do práce.
Ráda bych věděla z jakého důvodu autobus nejel a doufám, že se to nebude opakovat.
S pozdravem
Jana Morisáková
Požaduji adekvátní vysvětlení. V případě, že by se tato situace opakovala,budu vyžadovat náhradu ušlého zisku.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.