Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 20.8. 2015 společnost be2 S.a.r.l. zaslala na můj účet požadavek na stržení 2247,- na platbu za VIP členství na 3 měsíce.
Tato částka mi byla z účtu stržena 24.8. 2015, ale do dnešního dne služba nebyla aktivována, jak mi bylo i ze strany be2 S.a.r.l. potvrzeno mailem. Služba nebyla aktivována ani po mé urgenci, proto jsem chtěla odstoupit od smlouvy (přesně dle instrukcí na jejich webu) a vrátit peníze (přece nebudu platit za neposkytnuté služby?). Společnot mi sdělila "Obdrželi jsme Vaší výpověď automatického prodlužování VIP statusu a chtěli bychom Vám tímto potvrdit, že Váš VIP status bude ukončen dne 20.11.2015".
Jak mi chtějí ukončit VIP status, který ani podle nich vůbec nemám?
Ztratila jsem důvěru v tuto společnost a proto prosím o zaslání peněz zpět na můj účet.
Předem děkuji za kladné vyřízení.
vip členství
vrácení částky 2247 Kč
|
Tweet |
V podané stížnosti spotřebitelka uvádí, že společnost be2 S.a.r.l. zaslala dne 20.8.2015 na její účet požadavek na stržení 2247,- na platbu za VIP členství na 3 měsíce. Avšak do dnešního dne tímto způsobem uhrazená služba nebyla aktivována, jak bylo i ze strany společnosti be2 S.a.r.l. spotřebitelce potvrzeno písemně, formou e-mailu. Služba nebyla dokonce aktivována ani po urgenci spotřebitelky, proto spotřebitelka požadovala odstoupení od smlouvy (přesně dle instrukcí na webu) a vrácení zaplacené finanční částky. Společnost však pouze písemně potvrdila spotřebitelce výpověď automatického prodlužování VIP statusu, s tím, že VIP status bude ukončen teprve ke dni 20.11.2015.
Jestliže je automatická prolongace smlouvy ze strany společnosti zrušena na základě podané výpovědi spotřebitelkou, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebitelce navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele. Pokud předplacená služba nebyla spotřebitelce vůbec aktivována, a to ani po jejích urgencích, má spotřebitelka ze zákona nárok na vrácení poskytnuté úhrady za službu, kterou neměla možnost využít. Skutečnost, že předplacená služba nebyla ze strany společnosti aktivována byla dokonce potvrzeno i samotnou společností písemně formou e-mailu.
User ID: 36780eca55c898e4b08180a0
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Dovolte nám uvést, že Váš klient souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, dle kterých je VIP/ Prémiové členství, zakoupené k datu 20.07.2015, automaticky prolongované. Informace související s prolongací jsou též součástí procesu objednávky VIP/ Prémiového členství a následně jsou uvedené i na dokladu o zaplacení, zaslaném po realizaci úhrady.
Jelikož nebyla ze strany Vašeho klienta zaznamenaná snaha o výpověď automatické prolongace, jeho VIP/ Prémiové členství bylo v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.
Je nám velice líto, že v podobném případě není možnost refundace členského poplatku k dispozici.
Dle našich záznamů jsme ze strany Vašeho klienta nepřijali včas zaslanou, platnou Výpověď.
Bez zaslání podepsaného Výpovědního formuláře ze strany klienta je jeho členství automaticky obnovené/ prodloužené.
Tato skutečnost je uvedená ve Všeobecných obchodních podmínkách, s kterými Váš klient souhlasil v rámci procesu registrace svého profilu a také na potvrzení o úhradě.
Mějte prosím na paměti, že Výpověď členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období.
V případě, že z naší strany došlo k omylu a Váš klient nám svou podepsanou Výpověď včas zaslal (prostřednictvím dopisu, FAX-u či jako přílohu emailu), přepošlete nám prosím originál přislouchajícího emailu spolu s potvrzením o odeslání FAX-u, respektive potvrzením o odeslání doporučeného dopisu - Výpověď bude následně možné z naší strany ověřit a profil Vašeho klienta v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.
Děkujeme za Vaši pomoc i pochopení.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
S pozdravem,
(v zastoupení)
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Dobrý den,
Vaše reakce je irelevantní. Vypovězení smlouvy žádám z důvodu nedodání zaplacené služby. Prosím přečtěte si mou stížnost a vyjádření dTestu, kde je vše popsáno. Přikládám přílohu, kde je zřejmé, že služba do dnešního dne nebyla spuštěna. O tuto službu již nemám zájem, neboť jsem ve Vaši společnost ztratila důvěru a Vaše služby vůbec nevyužívám.
Jelikož jste mi nespustili ani měsíční VIP členství za 149,- a ani prémiové VIP členství na 3 měsíce, částku kterou by jste měli vrátit je 2396,-.
Jak již bylo zmíněno v předcházejícím vyjádření dTestu, pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky zprovozněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě společnost vrátí úhrady za službu, neboť spotřebitelka nemohla využít tuto službu. Nevrátí-li společnost spotřebitelce úhradu za službu, bezdůvodně by se obohatila. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Dobrý den,
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď nám byla v stanovené výpovědní lhůtě zaslaná, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
V případě, že jste se snažili odeslat Výpověď prostřednictvím FAX-u, ale snaha o její odeslání zlyhala, přepošlete nám prosím scan chybového hlášení, které Vám FAX vydal.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Dobrý den,
mám dojem, že společnost Be2 odesílá pouze automatické odpovědi, neboť vůbec nereaguje na to, co reklamuji.
Takže ještě jednou, požaduji vrácení peněz za neposkytnutou službu VIP členství ve výši 2396,- (vip členství měsíční a vip členství premiové na 3 měsíce). Tyto služby byly zaplaceny, ale nikdy nedošlo k jejich POSKYTNUTÍ (spuštění), což nemá nic společného s prolongací, na co se stále společnost Be2 odvolává.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, aby se mohla k případu vyjádřit.
User ID : 36780eca55c898e4b08180a0
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
S pozdravem,
v zastoupení,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Hodnocení: