Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#77610Chybějící cenovky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2024, před 6 měsíci

Hana Homolková

Znění stížnosti

Prodejna Těšínská Plzeň dnes 8h nevybalene květiny pocelem obchodě chybějící cenovky akční zboží za staré ceny nebo cenovka jiného zboží obsluha neni schopna říci kdy bude zboží v prodeji cenovky jsou stálý problém dnes kladenská v letáku 21.90 na obchodě 29.90 prosím o napravu


Produkt

Orchideje. Kladenska pečeně


Požadované řešení

Vymalovat včas dohlédnout na cenovky které nesouhlasí nebo vůbec chybí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 21:54, před 6 měsíci

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2024 08:46, před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za upozornění. Prosíme o zaslání upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové se Vám budou věnovat a předají upozornění do prodejny. S pozdravem tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 21:36, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.9.2024 21:42, před 4 měsíci


Hana Homolková

Cenovky stále nesouhlasí

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:37, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2024 07:39, před měsícem

Dobrý den, paní Homolková, prosíme o zaslání upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. S pozdravem tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.