Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Prodejna Těšínská Plzeň dnes 8h nevybalene květiny pocelem obchodě chybějící cenovky akční zboží za staré ceny nebo cenovka jiného zboží obsluha neni schopna říci kdy bude zboží v prodeji cenovky jsou stálý problém dnes kladenská v letáku 21.90 na obchodě 29.90 prosím o napravu
Orchideje. Kladenska pečeně
Vymalovat včas dohlédnout na cenovky které nesouhlasí nebo vůbec chybí
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, děkujeme Vám za upozornění. Prosíme o zaslání upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové se Vám budou věnovat a předají upozornění do prodejny. S pozdravem tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Cenovky stále nesouhlasí
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Homolková, prosíme o zaslání upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. S pozdravem tým Lidl