Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci vyreklamovat Přistýlku Dormeo natures aloe vera 4cm 160x200cm. Zip jednoduše praskl po celém obvodu takže je přistýlka nepoužitelná.
Záruka běží do 18.9.2024 Místo nákupu Dormeo Teplice Olympie.
přistýlka Dormeo natures aloe vera 4cm 160x200cm. prasklý zip po celém obvodu, přistýlka je nepoužitelná. dle faktury předmět číslo 110077556
v tomto případě sleva nepomůže, přistýlka se takto nedá použít.
Požaduji vracení částky, což je dle faktury 2.595,-Kč, spokojím se ale i s výměnou zboží za stejný kus, pokud bude nějaká možnost. děkuji
|
Tweet |
Reklamaci je nutné uplatnit přímo u prodávajícího. Pokud tedy spotřebitelka prozatím reklamaci u prodávajícího neuplatnila, je nutné tak učinit (podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz není řádným uplatněním reklamace).
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Jednotlivé provozovny prodávajícího jsou dohledatelné na webové adrese https://www.dormeo.cz/kamenne-obchody/.
V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací a po uplatnění reklamace je povinen vydat spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitelka o tom musí být informována nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může spotřebitelka od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
Dne 16. 8. 2023 byla zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti Studio Moderna s.r.o. Soud touto vyhláškou vyzývá věřitele společnosti, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě do rozhodnutí o úpadku.
Dne 27. 9. 2023 se situace však změnila, jelikož došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelé mohli uplatnit své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 27. 11. 2023. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky se v insolvenčním řízení neuspokojují.
Informace k insolvenčnímu řízení: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=00F8727E7A64127BE06333F21FAC766CC.
Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=55962060.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Insolvenčním správcem v tomto případě je Ing. Lukáš Vlašaný, Vančurova 2904, 390 01 Tábor, u kterého se spotřebitel může informovat o dalším průběhu insolvenčního řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.