Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednávku z 19.7.2024 jste mi do dnešního dne nedoručili (na webových stránkách jste garantovali doručení do 22.7., já jsem chtěla doručit zboží o víkendu v sobotu 27.7., abych mohla být určitě doma) a to z důvodu neustálé změny dodací lhůty.
V pátek mi přišla SMS, že zboží bude dodáno v sobotu - za 4 hodiny SMS, že objednávka není kompletní a přivezete ji další den, což mi bylo v SMS potvrzeno v sobotu večer.
V neděli ráno se tato situace opakovala s tím, že objednávka bude doručena v pondělí v dopoledních hodinách.
Vzhledem k tomu, že ve všední dny v dopoledních hodinách být doma nemůžu, volala jsem na Vaši info linku Alzy pro změnu doručení na odpolední hodiny v pondělí 29.7., což mi bylo slečnou přislíbeno a obchodní oddělení mi poslalo e-mail, kde bylo uvedeno, že zboží dorazí v pondělí odpoledne.
V neděli večer mi přišla SMS, že objednávka bude doručena v pondělí DOPOLEDNE. Opět jsem v neděli večer volala na info linku, kde mi bylo potvrzeno, že bude vše dodáno v pondělí 29.7. v odpoledních hodinách.
Celé pondělní odpoledne jsem čekala doma a večer mi přišla SMS, že objednávku doručíte 30.7. DOPOLEDNE (bez udání důvodu, proč v pondělí doručena nebyla).
Znovu volání na info linku a přeobjednání termínu z dopoledních hodin na odpolední, což mi 2 slečny potvrdily a pravděpodobně je celá tato "peripetie" u Vás zaznamenaná i elektronicky.
Nicméně mi přišel dnes (v úterý 30.7.) e-mail, že mi objednávku doručíte dnes DOPOLEDNE.
Zase volání na linku, kde mi slečna řekla, že objednávka přijde dnes odpoledne.
Může mi někdo zodpovědně potvrdit dnešní odpolední doručení (30.7.2024)?
Také jsem zvědavá kolikrát ještě budu muset urgovat doručení a dohadovat s Vámi správný čas doručení, abych od Vás dostala pračku s příplatkem za doručení a montáž..
...
Závěr - objednávka z 19.7. do dnešního dne nevyřízena.
Slyšková
pračka + ventilátor
Prosím doručte konečně zboží 30.7.2024 v rozmezí 16-20h. Děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Slyšková, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření. K tomuto případu jsem Vám již více informací zaslala, na Vaši e-mailovou adresu. Pokud Vám budu moci s čímkoliv pomoci, neváhejte se na mě prosím znovu obrátit. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
I PŘES MÉ NĚKOLIKERÉ URGENCE, ŽE VE VŠEDNÍ DEN MOHU BÝT DOMA POUZE V ODPOLEDNÍCH HODINÁCH, MI OPĚT (POTŘETÍ, KDYŽ NEPOČÍTÁM VÍKEND) PŘIŠEL 30.7.v 17.09h OD SPOLEČNOSTI NÁSLEDUJÍCÍ E-MAIL:
Dobrý den,
na základě vašeho přání jsme změnili termín dodání objednávky 513231864 na 31.07.2024.
Předpokládaný čas doručení na zadanou adresu je mezi 08.00 a 14.00. O přesném čase vás ještě jednou ujistíme v další zprávě.
Dodací adresa: ***
Stav objednávky můžete sledovat v sekci Moje Alza.
S přáním hezkého dne,
AlzaExpres
TOTO MÉ PŘÁNÍ NEBYLO (VIZ UVEDENO JIŽ VÝŠE). MÉ VELKÉ PŘÁNÍ JE, ABYSTE MI OBJEDNÁVKU Z 19.7. DORUČILI ALESPOŇ DO KONCE ČERVENCE 2024 V ODPOLEDNÍCH HODINÁCH (PO 15h), což mi paní z oddělení péče o zákazníka kolem 14.30h dnes napsala..., ale nicméně v 17.09h opět tento email, že budete doručovat dopoledne. Toto se mi stalo již čtvrtý den za sebou. Prosím, domluvte se v ALZE všichni mezi sebou!
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Dodací adresa byla přesunuta do referenčních údajů, aby nebyla veřejně přístupná.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla po interní domluvě uvést, kdy bude spotřebitelce zboží dodáno.
Dobrý den,
děkuji za předání případu. Objednávka byla již k 31.7.2024 odpoledne doručena. Jako omluvu za vzniklé komplikace jsme zákazníkovi vrátili plnou výši dopravného a zaslali dárkový šek na další nákup. Z naší strany evidujeme tedy případ již jako vyřešený. Pokud by se cokoliv vyskytlo v této souvislosti, zákazník má možnost kontaktovat nás v odpovědi na zaslaný e-mail z Oddělení Péče o zákazníky.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji pracovníkům oddělení péče o zákazníky Alzy, že se mého případu ujali, protože asi nakonec až po jejich zásahu mi po čtyřdenním dohadování o přesunu termínu doručení zásilky na mnou zvolené odpolední hodiny, bylo zboží 31.7. doručeno.
Podle mě mají zcela nevhodně nastavenou komunikaci asi mezi obchodním oddělením, telefonickou linkou pro zákazníky a oddělením, které zboží dopravuje k zákazníkovi.
Také mi bylo sděleno (když jsem neustále musela volat, že chci zásilku odpoledne a pracovníci telefonní linky to prý vždy zaznamenali, poté mi vždy přišla SMS i email, že zásilka bude doručena dopoledne - to bylo nejvíc obtěžující, že si zprávy z Alzy neustále odporovaly), že chodící SMS a emaily informující zákazníka o času doručení zásilky odcházejí automaticky a prý neznamená to, že když mi přijde SMS s časem doručení v dopoledních hodinách, že objednávku doručí v dopoledních hodinách, ale klidně bude doručena odpoledne. A takové zprávy mi chodily 4 dny. Tak tomu nastavení vůbec nerozumím a zákazník pak netuší, kdy na zásilku čekat. To je asi vše.
Jinak potvrzuji vyjádření Alzy - jako kompenzaci vrátili plnou výši dopravného a zaslali dárkový šek na další nákup, za což děkuji, ale v tomto případě to pokládám od seriózní společnosti za samozřejmé a automatické.
Závěr - oddělení péče od zákazníky bylo vstřícné, takže za toto dávám palec nahoru.
Slyšková