Společnost


Vapalera s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77628Dodaní pouze části zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2024, před 5 měsíci

František Foltýn

Znění stížnosti

Dne 8.7.2024 jsem si objednal akční dvojitou sadu inkoustů do tiskárny Canon. Byla mi však doručena jen jedna dvojitá sada.Ihned jsem upozornil dodavatele prostřednictvím jejich info@vapalera.cz, ale bez reakce, pak jsem zkusil telefonicky, dotyčný nebyl u pc, nic méně mě ujistil, že sjedná nápravu,,uplynulo pár dní a nic. Když jsem se chtěl připomenout, už mi hovor nepřijal, zkusil jsem na další den zavolat z manželčina telefonu, hovor byl přijat z výsledkem jako přes kopírák. Napsal jsem i SMS a na další mail s porobnou dokumentací, bez úspěchu.
Pochopil jsem, že jsem sedl na lep darebákům s umyslem okrást zákazníky. Nejedná se o nějakou vysokou částku, ale množství okradených ji násobí.Obáváma se, že na grázly tohoto typu metr v současném systému nebude.
Přeji hezký den Foltýn František


Produkt

Dvojitá sada inkoustů CLI-571 xl, PGI-570xl


Požadované řešení

Řešením je doposlání druhé sady a tím naplnění mé objednavky, kterou jsem komplet zaplatil.
Součástí mé reklamační komunikace, jak už jsem výše zmínil, bylo i foto z nabídky tohoto produktu a foto standardní krabice s rozměry,ve které mi zboží přišlo-rozhodně by tam dvě sady nevešly....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2024 13:26, před 5 měsíci

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství či zboží kompletní, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající a je možné zboží reklamovat.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Společnost tedy musí prokázat, že spotřebitel převzal kompletní zásilku.

Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (neúplné), například již napsáním e-mailu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Odstoupit lze i pouze ohledně nedodaného kusu zboží.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Vapalera s.r.o., Sídliště Pražská 2875, 580 01 Havlíčkův Brod. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2024 21:05, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.