Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve středu 24.7.t.r. jsme jeli v 8.hod z Vyškova do Bruntálu.Jízdné z Vyškova bylo o 45,-Kč VYŠŠÍ než z Bruntálu do Vyškova.Jeli jsme ve stejný den tam i zpět a obě cesty Českými drahami, jak je to možné ?!?!?! A proč už se neprodávají jízdenky i zpáteční, které byly levnější? Jsme senioři. A známí, se kterými jsme jeli, měli zase jinou zkušenost, kdy si kupovali zpáteční jízdenky v Bruntále. Druhá kupovaná jízdenka- v rozmezí cca 10 min, byla o 10 Kč,- dražší, než ta první. Zajímavé počty !!! A to jsme ještě měli zpáteční cestu vyšperkovanou zpožděním z důvodu vadné lokomotivy, takže nám v Olomouci ujel spoj na Vyškov a Brno. Jeli jsme z Bruntálu v 15.34 hod. Musím ale pochválit mladého průvodčího ve vlaku z Bruntálu,který se nám maximálně věnoval a vysvětlil nám možnosti, jak se dopravit domů. Vlakem jedu tak asi 2x do roka, ale tohle stálo za to. Ať žijí České dráhy!
Vaňurová Dagmar
Rozdílné ceny jízdného.
Vysvětlení, popř. vrácení rozdílu mezi cenami jízdenek .
|
Tweet |
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy.
Pokud má spotřebitel podezření na nekalé praktiky společnosti, může podat podnět České obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.