Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77634Hotel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2024, před 6 měsíci

Romana Černá

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem dovolenou pro sebe, manžela a 2 děti. Dovolená od 9.7-16.7 Bulharsko Hotel KOTVA - vybíralo se, aby děti měly vyžití - fotky ve vaší cestovce neodpovídají realitě-úplně jiné fotky, které neodpovídají realitě. A byli tam úplně jiné tobogány, které byly krásné, ale nebyly v provozu-puštěné. Děti když plavali jen kolem, tak plavčík pískal ať jdeme pryč, přitom puštěné nebyly. Řešilo se s delegátem, on nám řekl, že to máme dát písemně že s tím nic neudělá. Pokoje se neuklízely každý den - doplněný toaletní papír max. Přistýlka, která byla zaplacená byla nějaké vojenské lůžko, kde chyběly některé tyčky na roštu a děti propadávaly a když na to sedly, tak to křupalo. Některé tyčky na roštu byly poslepované izolepou. Fotodokumentaci můžu doložit když bude potřeba. Animační programy, které byli v ceně allinclusiv se asi ve 3dnech musely platit - 20-25 leva na dítě???!!! Proč to nebylo nikde uvedeno.
Děkuji za kladné vyřízení a odpověď
S pozdravem Černá Romana


Produkt

dovolená od 9.7. - 16.7. 2024 - 2dospělý+2děti. Bulharsko-hotel KOTVA.Odlet Brno- Burgas. Přes cestovní kancelář mtmtour.cz - voucher č. *** - tam se dovolená rezervovala u Vás


Požadované řešení

Jelikož v dnešní době nic nestojí málo a jsme obyčejní lidé, kteří šetří na dovolenou, tak prosíme o vrácení peněz - alespoň částky za dítě - obou ?
Předem děkuji za kladné vyřízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2024 18:34, před 6 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas se vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, tak jak zde již bylo dle popisu stížnosti učiněno. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:40, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 11:04, před 27 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.