Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77638Neuznané pojistné plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2024, před 5 měsíci

Hana Kociánová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na postup při neuznání pojistné události od společnosti Kooperativa, nechala jsem děti připojistit v roce 2018 na vážné nemoci z klíšťat která mi byla nabídnuta v rámci jednorázové akci v české spořitelně (společnost převzala Kooperativa) děti jsem tedy nechala připojistit že by se to mohlo hodit do budoucna, letos asi v únoru syn začal mít oteklé koleno a tak jsme navštívili lékaře,ten udělal punkcí a doporučil vyšetření u specialisty, v květnu jsme byly objednáni na revmatologii koleno pořád oteklé a lékař doporučil odebrat krev na rozbor,tam e zjistilo že syn má lymeskou nemoc, klíště chytil na podzim, nastalo léčení silnými antibiotiky přímo do žíly 14 dní měl aplikaci,pak ještě na dalších 14dni tabletky antibiotiky, na střední škole musel být bez zátěže tj bez tělesné výchovy a výchovy sebeobrany, měl docela velkou absenci kvůli nemoci, dále ještě podstoupil aplikaci léku přímo do kloubu kolene, léčba minimálně na 2 měsíce, dne 11.7. jsem nspsala na pojišťovnu pojistnou událost nahrála potřebné lékařské zprávy a čekala na vyjádření, dnes 30.7. mi bylo pojišťovnou oznámeno že jsem nesplnila pojistná kritéria a že syn nemá trvalé následky z nemoci lymeskou boreliózou, byla jsem na tuto nemoc pojištěná a pojišťovna odmítla plnit pojistnou událost, nakolik by musel syn tedy být nemocen aby něco dostal nebo jak se jako klient se můžeme domoci něčeho na co máme nárok?


Produkt

Pojištění na vážné nemoci z klíšťat


Požadované řešení

Pojistnou událost prostě plnit na co má pojištěný klient právo,jak se má pak dopomoci? Co si mám pod názvem vážné nemoci z klíšťat představit hlavně nemoc lymeská borelióza, když jsem jednou na tuto nemoc pojištěná tak by pojišťovna měla tuto událost plnit a né že jsme nesplnili kritéria. Proč potom platit životní pojištění, aby se pak jen přiživilo několik lidí z představenstva? Syn ještě nemá vyhráno s kolenem, nemoc ho hodně 2 měsíce omezovala, tělesnou výchovu neměl ani na vysvědčení klasifikovanou. Jak se můžeme bránit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 12:26, před 5 měsíci

Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí.

Jestliže pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění a podmínky pojistného plnění byly splněny, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.