Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes, 31.07.2024 jsem si stěžovala u České pošty, že mi nebyl doručený balíček, který dle ebay měl být doručený nejpozději 29.07.2024. Česká pošta mi odpověděla, že balíčky nechávají za dveřmi, bez oznámení zásilky adresátovi a bez podpisu převzetí a hotovo, je prý to běžná praxe a oni to tak dělají a dost!!!. Balíček o hmotnosti 0,3kg měl rozměry 25 cm x 21 cm x 0,10 cm. V poštovní schránce nebylo žádné upozornění, rozvážející pracovník ani nevolal na uvedené telefonní číslo a nezvonil na fungující domovní zvonek. Balíček dle sdělení pošty byl doručený (za dveře) již 26.07.2024. Z domu a do domu vcházíme v 1.NP, balíček byl přede dveřmi v 2.NP. Oba dva vstupy jsou přímo z účelové komunikace, poštovní schránka s jmenovkou a zvonkem jsou v 1.NP, zvonek je i v 2.Np (bez jmenovky). V balíku bylo výrazně drahé zboží a přes víkend jsme měli 2 návštěvy podomních prodejců. Bylo štěstím, že balíček byl promočený a prodejci si asi mysleli, že je vyhozený.
S pozdravem
Ing.Dana Vránová
Prevence: Ať se to již vícekrát nestane!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání. Reklamace však může být Českou poštou požadována od osoby, která s ní smlouvu uzavřela (pravděpodobně odesílatel). Doporučujeme tedy kontaktovat i odesílatele.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.