Společnost


VEMZU Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#776462x zaplacení objednávky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2024, před 6 měsíci

Renata Zástěrová

Znění stížnosti

Platila jsem objednávku 2x.V objednávce jsem zadala platba převodem, což jsem provedla.Dodavatel dodal objednavku,ale na dobírku -zaplaceno podruhé. Tak žádám společnost Vemzu už přes měsíc o vrácení jedné platby-neúspěšně.Na začátku mi napsali, že to prověří a peníze vrátí,ale nestalo se. Pak už na opakované maily z mé strany nikdo neodpovidal a dovolat se nedalo-nikdo to tam nebere. Až teď po měsíci a na poslední můj mail přišla odpověď s tím, že jsou v insolvenci a mám se někde zaregistrovat.
Tak bych prosila jednu platbu zpět


Produkt

Vemzu, objednávka č. 240619004


Požadované řešení

Vrácení jedné platby zpět-743,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2024 13:20, před 6 měsíci

V tomto případě, kdy spotřebitel uhradil částku nejdříve převodem a následně byla uhrazena ještě na dobírku (tedy došlo k úhradě částky dvakrát), by se mohlo jednat ohledně jedné částky o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Dne 27. 6. 2024 byla ale zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o. Soud touto vyhláškou vyzývá věřitele společnosti, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to přihláškou pohledávky podanou Městskému soudu v Praze ve lhůtě do rozhodnutí o úpadku.

Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby své pohledávky uplatnili v insolvenčním řízení. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem. Přihlášky a jejich přílohy ve dvojím vyhotovení se podávají u Městského soudu v Praze.

Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Informace k insolvenčnímu řízení společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=18B8C94A9007FFDBE06333F21FACEE10.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2024 09:43, před 3 měsíci

K výše uvedenému doplňujeme:
Dne 30. 8. 2024 se situace však změnila, jelikož došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelé mohli uplatnit své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 30. 10. 2024. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky se v insolvenčním řízení neuspokojují.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=59312421.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 12:03, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.