Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 31. 7. 2024 jsme, já s přítelem a pár lidmi, stáli na zastávce Frýdek,Válc.pl.podchod a čekali jsme na spoj v 14:43. Na zastávce jsme stáli už od 14:39. Na další zastávce Frýdek,Válc.pl.aut.st. stál nějaký autobus. Na zastávce jsme čekali do 14:50. Poté když autobus stále nejel, jsme šli do Frýdku pěšky. Spoj jel z Místek,poliklinika do Frýdek,žel.st.. V aplikaci idos jsme zjišťovali případné zpoždění spoje, ale aplikace nám ukázala, že spoj jel na čas a už odjel. Prosím o prošetření, jestli náhodou nevynechal více zastávek a nejel podle výlukového jízdního řádu, který byl do 26. 7. 2024. Prosíme, aby se to již neopakovalo, jelikož jeli i lidé z práce.
Prosíme, aby se to již neopakovalo.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.