Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77650Nejel spoj/ vynechání zastávek linka 307

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2024, před 5 měsíci

Veronika Vodičková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 31. 7. 2024 jsme, já s přítelem a pár lidmi, stáli na zastávce Frýdek,Válc.pl.podchod a čekali jsme na spoj v 14:43. Na zastávce jsme stáli už od 14:39. Na další zastávce Frýdek,Válc.pl.aut.st. stál nějaký autobus. Na zastávce jsme čekali do 14:50. Poté když autobus stále nejel, jsme šli do Frýdku pěšky. Spoj jel z Místek,poliklinika do Frýdek,žel.st.. V aplikaci idos jsme zjišťovali případné zpoždění spoje, ale aplikace nám ukázala, že spoj jel na čas a už odjel. Prosím o prošetření, jestli náhodou nevynechal více zastávek a nejel podle výlukového jízdního řádu, který byl do 26. 7. 2024. Prosíme, aby se to již neopakovalo, jelikož jeli i lidé z práce.


Požadované řešení

Prosíme, aby se to již neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 10:04, před 5 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 21:33, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.