Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77659Vratné obaly

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2024, před 5 měsíci

Petr Kovář

Znění stížnosti

Může mi někdo vysvětlit, když v Penny Litovel koupím 80 piv ve 4 bednách a přerovnám si je doma do ledničky , proč mi nechtějí vzít 4 prázdné bedny zpět???!!! Pry jen se sklenicemi... To se mi nikde jinde nestalo!
Petr


Produkt

Litovel Moravan


Požadované řešení

Aby se to neopakovalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 13:44, před 5 měsíci

Přepravka na láhve od piva je "samostatným" obalem ve smyslu § 2 odst. a) bodu 3 zákona o obalech. Proto máme za to, že výkup tohoto obalu není možné vázat na vrácení jiného "samostatného" obalu - vratných láhví od piva. Úprava zákona č. 477/2001 Sb., o obalech, je v tomto směru kogentní a nelze se od ní smluvně či jinak (např. interním předpisem vydaným společností pro zaměstnance prodejny) odchýlit, notabene v neprospěch spotřebitele.

Povinnosti prodejce v této konkrétní oblasti kontroluje dle § 36 zákona č. 477/2001 Sb., o obalech, Česká obchodní inspekce. Ta je dle § 36 písm. d) téhož zákona oprávněna v případě zjištění porušení povinností uložit patření k nápravě a správní tresty. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona v oblasti, kde Česká obchodní inspekce vykonává dozor, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 21:31, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.