Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka od firmy Muziker, která měla být Zásilkovnou doručena dne 31. 7. do Z-BOXu Želeč 64, 79807, byla bez mého souhlasu dodána do jiné obce, která je dopravně od nás nedostupná. Do Dobromilic od nás ze Želče nic přímého nejezdí a jezdit přes Prostějov nebo Brodek s tím, že půl dne strávím na cestě čekáním na přestupech mezi spoji, to časově nezvládám. Nikdo ze Zásilkovny mi ani nezavolal, neposlal zprávu a nezeptal se, zda to tam bez mého dovolení může dodat. Tam to prostě vyzvednout v žádném případě nemohu. Například do Brodku u Prostějova je to od nás jen dva kilometry, autobus tam i zpět jezdí každou hodinu, tak nechápu, proč to Zásilkovna nedodá například na čerpací stanici v Brodku, kde je výdejní místo Zásilkovny nebo do Z-BOXu v té samé obci. Nebo i do Prostějova, kde má Zásilkovna mnoho výdejních míst, a jezdí tam od nás i zpět autobus každou hodinu. Nechápu, proč to Zásilkovna dodává zrovna do místa, kam nemám šanci se dostat... Pěšky je to nemožné, je to od nás po silnici 8 km, jsem důchodce, špatně chodím, a osm kilometrů pěšky nezvládnu. Auto ani motocykl nemám, nemám ani jízdní kolo a stejně bych ty kopce na kole nevyšlapal, a nikdo to tam za mne vyzvednout nemůže.... Zásilkovně jsem již včera napsal, ale odpověděl mi jen nějaký robot, že jsou zaneprázdněni a nemají čas se věcí zabývat... Telefony Zásilkovna nebere, je tam jen automat, který nic nevyřídí. Napříště Zásilkovnu ignoruji, už si nic nenechám posílat přes tu špatnou službu, která ignoruje možnosti klientů. Psal jsem i odesilateli zásilky, ten kontaktoval centrálu Zásilkovny, ale Zásilkovna dodnes neodpověděla ani odesílateli zásilky.
Marek Kořínek
Jedná se o balíkovou zásilku, odesilatelem je firma Muziker
Požaduji co nejdříve převézt zásilku na vaše výdejní místo Čerpací stanice v Brodku u Prostějova, 79807 anebo pokud by v Brodku nebyla volná kapacita, tak do výdejního místa Hospoda na Zastávce, Lidická ulice, 79601 Prostějov.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kořínku, podle našich záznamů s vámi byli kolegové ze zákaznického servisu ohledně této zásilky již několikrát v kontaktu a záležitost s vámi již dořešili. Dle trasování byla zásilka včera vyzvednuta a měla by již být v pořádku u vás, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému uzavíráme stížnost s dosažením dohody.