Společnost


VEMZU Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#77678Nevrácené peníze

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2024, před 6 měsíci

Alžběta Šimková

Znění stížnosti

Opakovaně jsem se firmě zkoušela ozvat telefonicky i e-mailem, celkem jsem provedla tři telefonáty a poslala tři emaily s dotazem. Tedy už přes dva měsíce se snažím zjistit, kdy mi přijdou zpět peníze za vrácené zboží z mé objednávky z května a zároveň čekám ještě na jeden produkt, který v danou chvíli nebyl na skladě a měl dorazit později a který jsem zaplatila. Firma nyní nekomunikuje, před vyhlášením insolvence mi pokaždé na infolince pouze zopakovali, že peníze brzy obdržím, že si nejspíš informace nepředali v kanceláři a prezentovali to jako administrativní chybu, že má firma problémy, mi nikdo nesdělil.


Požadované řešení

Ráda bych obdržela zpět peníze za vrácené zboží z mé objednávky č. ***, které jsem vrátila v uvedené lhůtě. A zároveň bych chtěla vrátit i peníze za zboží, na které již od konce května čekám a které jsem zaplatila. Dohromady jde o částku cca 1500 korun.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 15:37, před 6 měsíci

Obecně platí, že prodávající má povinnost zboží dodat ve sjednaném termínu, pokud spotřebitel uhradil jeho kupní cenu. Dále také platí, že po splnění zákonem stanovených podmínek má spotřebitel po odstoupení od smlouvy právo na vrácení finančních prostředků.

Dne 27. 6. 2024 byla ale zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o. Soud touto vyhláškou vyzývá věřitele společnosti, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to přihláškou pohledávky podanou Městskému soudu v Praze ve lhůtě do rozhodnutí o úpadku.

Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby své pohledávky uplatnili v insolvenčním řízení. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem. Přihlášky a jejich přílohy ve dvojím vyhotovení se podávají u Městského soudu v Praze.

Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Informace k insolvenčnímu řízení společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=18B8C94A9007FFDBE06333F21FACEE10.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2024 09:43, před 3 měsíci

K výše uvedenému doplňujeme:
Dne 30. 8. 2024 se situace však změnila, jelikož došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelé mohli uplatnit své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 30. 10. 2024. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky se v insolvenčním řízení neuspokojují.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=59312421.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 12:03, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.