Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#77682Stížnost na nevrácení zdvojené platby za odeslání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2024, před 6 měsíci

Jan Chadraba

Znění stížnosti

Po několiká stížnosti stále nemám vrácenou platbu 102kč za zdvojenou platbu. Hrajou se mnou kopanou česká spořitelna nedostala avízo od zásilkovny a zásilkovna to nechce poslat. Co mám dělat. Děkuji za zprávu
příloha:
Výpis z účtu
Plus účet České spořitelny Období: 01.06.2024 - 30.06.2024
Číslo účtu/kód banky: *** Číslo výpisu: ***
Majitel účtu: Chadraba Jan
Měna účtu: CZK
Pro úhrady v cizí měně
Číslo účtu (IBAN): ***
Kód banky (BIC): GIBACZPX
ZÁKLADNÍ ÚDAJE ÚČTU
***
Zaúčtováno
Provedeno
Položka
Částka obratu cizí měny
Popis
Číslo protiúčtu
Název protiúčtu
Kurz měny obratu / Kurz měny účtu
Variabilní symbol
Konstantní symbol
Specifický symbol
Částka
***


Produkt

Po minulých pěkných zkušenostech z doby minulé - teď jsou jen problémy jak se Zásilkovna staví k vrácení platby


Požadované řešení

Vrátit zadržovanou platbu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 16:20, před 5 měsíci

Pokud spotřebitel zaplatit za službu dvakrát a společnost druhou platbu nevrátila, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2024 14:06, před 5 měsíci

Pěkný den, pane Chadrabo, můžete prosím upřesnit trasovací číslo zásilky, které se to týkalo, případně referenční číslo požadavku, pokud jste záležitost řešil s kolegy? Takto bez kontextu to bohužel nemáme jak prověřit. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 11:17, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení výše požadovaných informací, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 16:52, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.