Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77695Neprofesionální chování delegátky Katky, špatně informace cestovní kanceláře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2024, před 6 měsíci

Radka Linhartová

Znění stížnosti

Po příjezdu do destinace 30.7.2024 SUN BEACH LINDOS jsme odmítli ubytování. Neodpovídalo nabídce v C K.Telefonicky jsme se obrátili na HEPLINKU,bylo nám řečeno, že dostaneme náhradní ubytování a máme informovat naší delegátku.Delegátka na naší stížnost reagovala arogantně,s nepochopením.Náhradní ubytování bylo v pořádku.


Požadované řešení

Vhodnější chování delegátky Katky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2024 15:30, před 5 měsíci

V uvedeném případě nebyla některá služeb zájezdu (ubytování) poskytnuta v souladu se smlouvou a zákazník tuto vadu zájezdu bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu vytkl, jak vyžaduje § 2537 odst. 2 občanského zákoníku. Pořadatel následně pro zákazníka zajistil vhodné náhradní řešení, aby mohl zájezd pokračovat. Postup zákazníka i cestovní kanceláře byl tedy v souladu s právem.

Chování zaměstnanců (v tomto případě delegátky) nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:57, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 11:40, před 26 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.