Počet nahlášených stížností: | 184 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, minulí týden jsem obdržela koš na pověšení ke kuchyňské skříňce. V nabídce předvádíte,že je tam ještě jedna víjmtelná nádoba s ušima. Já jsem produkt ale dostala bez této nádoby.Objednávku jsem udělala u PJU oglaševanje d.o.o Letališka 321 Sl nebo 5l (jde to špatně přečíst) -1000 Lubljana,Slovenia.
Předem děkuji za kladné vyřízení.
S přáním hezkého dne: Kracíková Pavla
ID-kod zboží 9896-0831 Závěsný odpadkový koš HangingBin
Řešním by pro mě bylo, kdyby mi byla chybějící nádoba dodána. Jinak jsem s tímto produktem zatím spokojena.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Pju d.o.o.
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství (nebo nekompletní), jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající, a je možné zboží reklamovat.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (neúplné), například již napsáním e-mailu.
Podnikatel je povinen reklamaci vyřídit ve stanovené době (zásadně 30 dnů). Jestliže tak neučiní, má spotřebitel v souladu s § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
bohužel neuvádíte číslo objednávky. Zároveň vás informujeme, že reklamace řešíme přes e-mail cesko@support-pju.eu napište nám a my se Vám budeme věnovat. Hezký den.
Tým PJU
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.