Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:184
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#77698Neúplný produkt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2024, před 5 měsíci

Pavla Kracíková

Znění stížnosti

Dobrý den, minulí týden jsem obdržela koš na pověšení ke kuchyňské skříňce. V nabídce předvádíte,že je tam ještě jedna víjmtelná nádoba s ušima. Já jsem produkt ale dostala bez této nádoby.Objednávku jsem udělala u PJU oglaševanje d.o.o Letališka 321 Sl nebo 5l (jde to špatně přečíst) -1000 Lubljana,Slovenia.
Předem děkuji za kladné vyřízení.

S přáním hezkého dne: Kracíková Pavla


Produkt

ID-kod zboží 9896-0831 Závěsný odpadkový koš HangingBin


Požadované řešení

Řešním by pro mě bylo, kdyby mi byla chybějící nádoba dodána. Jinak jsem s tímto produktem zatím spokojena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2024 12:13, před 5 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Pju d.o.o.

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství (nebo nekompletní), jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající, a je možné zboží reklamovat.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (neúplné), například již napsáním e-mailu.

Podnikatel je povinen reklamaci vyřídit ve stanovené době (zásadně 30 dnů). Jestliže tak neučiní, má spotřebitel v souladu s § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2024 14:28, před 4 měsíci

Dobrý den,

bohužel neuvádíte číslo objednávky. Zároveň vás informujeme, že reklamace řešíme přes e-mail cesko@support-pju.eu napište nám a my se Vám budeme věnovat. Hezký den.

Tým PJU

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 16:54, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:48, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.