Společnost


Hondrostronglow

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77707Nákup z podvodné reklamy na webových stránkách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2024, před 6 měsíci

Soňa Hávová

Znění stížnosti

Na telefonu jsem viděla rozhovor s panem redaktorem Klímou o velmi dobré zkušenosti z mastí na klouby.
Jsem po zlomenině ruky včetně operace a tak jsem bohužel klikla na objednat, kde jsem vyplnila jméno a telefon. Obratem mi volalo tel. číslo z CZ 724 827 128 a žena mi podrobně vysvětlila mnoho podrobností o účinnosti masti. Poté mi nabídla výrobek ve dvou variantách já si vybrala levnější za 2500,- a zadala svou soukromou adresu s tím, že kurýr mi výrobek na dobírku dopraví tuto středu. Doma jsem na PC kontrolně zadala rozhovor s Klímou mast a objevili se mi stránky irozhlas.czoverovna podvodné weby, kde byl tento rozhovor označen za podvodný. ve středu mi má zásilka dorazit na dobírku a stránky ze kterých došlo k objednavce neexistuje. https//daft-giirl/cz/hondrostronglow1 (daft-giilr.pro)


Produkt

mast na klouby Hondrostronglow1


Požadované řešení

jak odstoupit od telefonické KS a jak nepříjímat doporučenou zásilku a kam nahlásit, že se jedná o podvodnou reklamu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2024 15:46, před 5 měsíci

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Odstoupit od distančně uzavřené smlouvy je možné prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Vzhledem k tomu, že stránky prodávajícího již neexistují a nelze je dohledat, domníváme se, že jde o podvodný e-shop. Doporučujeme proto spotřebiteli zboží nepřebírat, neboť vymáhání práva je v takových případech pro spotřebitele velmi obtížné. Spotřebitel je však v případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu povinen podnikateli uhradit náklady na vrácení zboží (poštovné za cestu zpět).

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:58, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 11:42, před 26 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.