Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7771Informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2015, před 9 lety

Lusia Vraspírová

Znění stížnosti

Dobrý den, již po několikáté se mi stalo, že pracovníci Vodafonu ať již na operátorovi nebo na prodejně mají každý na řešení problémů svůj systém, na kterém podávají zákazníkům odlišné informace. V poslední době řeším přechod k jinému operátorovi. 24.8.2015 jsem na svém účtě u čísla prodluzovala smlouvu kvůli telefonu pro věrnostní zákazníky, který nesplňují údajně kvůli špatné platební historii přitom platební historie na celém účtě je výborná což vidí všichni, ale nikdo z nich není schopen říct proč a řešení. Rozhodla jsem se proto k odchodu z Vodafonu, protože aby mi 10 lidi řeklo 10 odpovědi to si myslím, že není úplně v pořádku. Zrušení veškerých smluv na mém účtě jsem řešila kolem 1-4.9 nato mi na prodejně paní řekla, že na čísle na kterém se prodluzovala smlouva a není prodloužená ani 14 dni bude nějaký poplatek 3500 Kč, vůbec mi nebyla podána informace, že musím poslat nějaký formulář a že je zrušení do 14 dnů zdarma. To jsem se dozvěděla dnes 15.9.2015 před linku operátora, když jsem volala kvůli tomu jak to a tím vypadá. Bylo mi řečeno, když mi volali minulý týden ve čtvrtek, že to číslo je na nějakém oddělení kde se to pravé řeši a že mi budou volat kvůli tomu, tak jsem tam zavolala já a paní mi řekla, že se nikde nic neřeší, protože nemají absolutně žádnou žádost pro zrušení této smlouvy. Zajímal by mě důvod proč teda každý pracovník Vodafonu má v systému zavedeno něco jiného a nebo podávají zákazníkům chybné nebo neúplné informace a popřípadě proč bych měla platit nehoraznou částku za službu která není ani měsíc v platnosti jen proto že se ke mě žádné pořádné informace nedostali? Děkuji Vraspirova


Požadované řešení

Řešení takové, že chci odejít od Vodafonu k jinému operátorovi aniž bych musela platit nesmyslnou pokutu za službu která není aktivní ani měsíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2015 11:48, před 9 lety

Ze stížnosti nevyplývá jaké přesné informace byly spotřebitelce poskytnuty, nicméně informace poskytnutá operátorem zavazuje, avšak v tomto případě je na spotřebiteli, aby danou skutečnost prokázal.

Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran může být uložena pokuta, která však nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2015 15:26, před 9 lety

Dobré odpoledne, paní Vraspírová,

uvedla jste několik věcí, pokusím se je postupně zodpovědět.

Nabídka telefonů a tabletů pro věrné zákazníky je mimo jiné podmíněna tím, že poslední 3 Vyúčtování máte včas zaplacena. Kompletní podmínky jsou na http://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-nabidky-telefony-a-tablety-pro-verne/. Pokud je splňujete, tak vám určitě můžeme telefon nebo tablet poskytnout. Zřejmě ale některá z podmínek dodržena nebyla - to nemohu posoudit, protože neznám vaše číslo.

Při prodloužení smlouvy telefonicky nebo přes internet obecně platí, že jako spotřebitel (používáte naše služby na základě RČ) máte 14denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy, později to již není možné.

Když chcete předčasně zrušit smlouvu na dobu určitou, pak doúčtováváme 20 % ze součtu nesplněných Minimálních měsíčních plnění. Podrobně to vysvětlujeme na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/134,166/a_id/2181/.

Jestli s naším postupem nesouhlasíte, máte možnost podat reklamaci, a to např. přes Reklamační formulář, který je k dispozici na našich stránkách na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové z Reklamačního oddělení vám odpovědí nejpozději do 30 dní.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.9.2015 15:51, před 9 lety


Lusia Vraspírová

Dobrý den, na prodejně jsem byla včas, že chci odstoupit od smlouvy a bylo to ve lhůtě 14 dnů, ale nikdo mi absolutně neřekl, že mám vyplnit nějaký formulář nebo to ze na to mám právo do 14 dnů bezplatně, když se na to člověk ptá by mu měli být poskytnuty tyhle zásadní informace o kterých mě řečeno bylo až včera od operátora popřípadě to ukončit hned jak o to zákazník požádá, když je to do 14 dnů. Jak pak zákazník má znát takové věci, když mu ani na prodejně nikdo nepoda přesné informace? A další věc proč mi volali ve čtvrtek a bylo mi řečene, že se to řeší na oddělení a přitom další paní de kterou jsem mluvila včera mi řekla, přesný opak a to ten, že žádná žádost od nikoho tam nebyla poslána?

Děkuji Vraspirova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 10:02, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, již však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.