Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 5 |
Viditelně jsme stáli na zastávce Navigátorů a čekali jsme na autobus č. 300, který měl přijet 5. 8. 2024 v 13:42 (projel tu v 13:40), ale nezastavil!!! Kvůli tomu teď NESTÍHÁME NAŠI BRIGÁDU a bude průšvih.
Děkuji za odpověď.
Podrobnosti máte v popisu stížnosti.
Peněžní kompenzace
|
Tweet |
Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.