Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77710Nezastavení autobusu + předčasný příjezd

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2024, před 4 měsíci

Samuel Zálepa

Znění stížnosti

Viditelně jsme stáli na zastávce Navigátorů a čekali jsme na autobus č. 300, který měl přijet 5. 8. 2024 v 13:42 (projel tu v 13:40), ale nezastavil!!! Kvůli tomu teď NESTÍHÁME NAŠI BRIGÁDU a bude průšvih.

Děkuji za odpověď.


Produkt

Podrobnosti máte v popisu stížnosti.


Požadované řešení

Peněžní kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2024 13:48, před 4 měsíci

Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:55, před 8 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.