Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Viditelně jsme stáli na zastávce Navigátorů a čekali jsme na autobus č. 300, který měl přijet 5. 8. 2024 v 13:42 (projel tu v 13:40), ale nezastavil!!! Kvůli tomu teď NESTÍHÁME NAŠI BRIGÁDU a bude průšvih.
Děkuji za odpověď.
Podrobnosti máte v popisu stížnosti.
Peněžní kompenzace
|
Tweet |
Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.