Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#77717Oprvava v nedohlednu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2024, před 5 měsíci

Ales Pridal

Znění stížnosti

Dobrý den, v prodejně Lidl jsem zakoupil profi PARKSIDE vrtací aku kladivo, po několika týdnech se objevila závada. Na www stránkách Lidlu jsem přesně postupoval dle jejich doporučení. Posal jsem veškeré požadované dokumenty, za pár dnu přišla odpověď, že mam vrtací kladivo zabalit a kurýr si jej vyzvedne a tak se i stalo. Za cca tyden se ozvala opravárenska firma, že zboží je neopravitelné a dlouhodobě nedostupné a že mi vrátí peníze. S tím jsem nesouhlasil jelikož aktualní cena vrtacího kladiva je o 500 Kč dřažší než jsem jej pořídíl a ne e-shopu Lidlu je toto kladivo skladem 24/7. Volal jsem tedy na zákaznickou linku, kde se mi snaží tvrdit, že Lidl prodejny a Lidl e-shop jsou zcela odlišné firmy, tedy není možné aby mi poslali z e-shopu náhradu nebo si to nějak proúčtovali mezi sebou. Pevně věřím, že kdyby cena na prodejně byla vyšší než li na e-shopu mám vrtací kladivo již dávno doma. Momentálně čekam již druhý měsíc a stále neznají datum dodávky tohoto zboží.


Produkt

PARKSIDE PERFORMANCE® Aku kombinované kladivo PKHAP 20-Li B2,


Požadované řešení

Rád bych co nejdříve vrtací kladivo, které jsem si zakoupil, jelikož jej potřebuji pro svou profesi!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 21:55, před 5 měsíci

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Dle § 2169 občanského zákoníku platí, že nárok v rámci reklamace vybírá spotřebitel, přičemž primárně může požadovat odstranění vady (dle své volby buď dodání nové věci nebo opravu). Teprve v případě, že by daný nárok byl nepřiměřeně nákladný, může do výběru nároku zasáhnout podnikatel.

Vzhledem k tomu, že v rámci naší služby jsou skrze označený subjekt řešeny jak stížnosti související s nákupem na e-shopu tak stížnosti v rámci osobní koupě zboží, domníváme se, že dodání nové věci v rámci reklamace může spotřebitel požadovat i v případě, že je zboží dostupné pouze na e-shopu označeného subjektu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2024 07:18, před 5 měsíci

Dobrý den pane Pridale. Mrzí nás Vaše nespokojenost s vyřízením reklamace. Servisní partner se vždy snaží reklamaci vyřídit ke spokojenosti zákazníka, nicméně pokud je výrobek neopravitelný nebo jej není možné vyměnit, jsou vráceny peníze. Hezký den Váš tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2024 21:23, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2024 13:23, před 4 měsíci


Ales Pridal

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, chtěl bych poděkovat dTestu za perfektní přístup. Bez dTestu bych 100% nepřiměl řetězec Lidl k řešení situace, takže velké díky! Po vyjádření odborníků z dTestu, jsem vyjádřil svůj nesouhlas s navrhovvaným řešením od Lidlu, jelikož mi nabídli kupon na 200 Kč,- a vrácení plné částky za zboží. Zdělil jsem jim tedy, že nepřijímám a dál si trvám na svém a budu postupovat dle doporučení dTestu, to znamená stížnost na ČOI a právní žaloba. Netrvalo to dlouho a ozvali se znovu z Lidlu, že si mohu objednat zboží z e-shopu Lidl za 1,- Kč a že zadarmo to opravdu nejde. Stímto návrhem jsem souhlasil a za pár dnů přišel e-mail s QR kódem návodem jak objednat zboží za 1,- Kč. Až od doby co se do celého sporu vložila redakce dTestu se jednání Lidlu úplně změnilo, do té doby mě jen ignorovali. !!!D-Test jste opravdu SUPER a děkuji všem!!!!