Společnost


VELKOOBCHOD ORION, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7772Nebezpečný výrobek, šlehačková láhev

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2015, před 9 lety

Pavel Dryml

Znění stížnosti

Dobrý den,při vkládání bombičky jsem šroubovala tuto s krytem,načež došlo k odtržení dna a vystřelení.Jen tím,že jsem uhnula,jsem nepřišla k vážnému poškození oka.Výrobek jsem dnes zanesla do prodejny a požadovala vrácení peněz.Byla sepsána reklamace s tím,že společnost posoudí oprávněnost a vyrozumí mně sms zprávou.To byl ovšem další šok,protože evidentně jde o nebezpečnou věc.

S pozdravem Vaše předplatitelka Anna Drymlová,Litomyšl


Produkt

nebezpečný uzávěr bombičky


Požadované řešení

Prosím o možné přezkoumání těchto výrobků .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 11:35, před 9 lety

Prodávající má právo na posouzení reklamovaného zboží. On nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Pokud se podle spotřebitele jedná o nebezpečný výrobek, může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci, která je v tomto případě příslušným dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.