Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#77732Parkoviště u Lidlu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2024, před 5 měsíci

David Rubeš

Znění stížnosti

Dobrý den, u prodejny v Novém Strašecí, si lidi parkují všude, kde chtějí a kde se jim zachce, hlavně na žlutých čárách a člověk pak sotva projede nebo se trefí do parkovacího místa, všem lidem se kterýma jsem tu mluvil to začíná vadit, chtělo by s tím už konečně něco dělat.... Nebo se domluvit s městskou policií aby to jezdila pokutovat, protože je to vážně hrozné


Požadované řešení

Aby pořádně se označilo kde se parkovat nemá, dá tam i cedule nebo tam udělat žluté obdélníky že neparkovat, hodně řidičů tam stojí a vždy jen se vymlouvají na to že to nevidí a třeba tam napsat že se to trestá pokutou....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 18:00, před 5 měsíci

Pokud jde o soukromá parkoviště, typicky u obchodních center, záleží na tom, zda je daná plocha od veřejné silnice k ní vedoucí jakkoli fyzicky oddělena. Typické je použití závor.

Pokud totiž provozovatel takové parkoviště neoddělí od veřejné komunikace, platí na něm stejná pravidla jako na silnicích a jsou vymahatelná policií. Pokud je ovšem před parkovištěm závora či jiné dělení, jde o soukromý pozemek ležící mimo pozemní komunikace a o pravidlech zde rozhoduje jen provozovatel. Ten musí stanovit, zda například platí přednost zprava nebo místo osadit značkami, stejně tak je jen v jeho moci, jak bude řešit zneužití parkovacích či jiných ploch.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2024 07:21, před 5 měsíci

Dobrý den, pane Rubeši. Děkujeme Vám za upozornění. Prosíme o zaslání Vašeho upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové situaci prověří a informují prodejnu, která sjedná nápravu. Hezký den Váš tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2024 21:21, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.9.2024 19:50, před 4 měsíci


David Rubeš

Na parkovišti stále auta parkují kde nemají, kvůli tomu potom sotva zaparkujete kde máte.... I dodavatel když tam jede s kamionem určitě musí mít velkou radost, když mu tam blokují prostor, kde by to krásně mohl zlomit a stačilo by tam udělat pořádné značky že neparkovat k té žluté čáře a třeba by si toho více lidí všímalo a neparkovali tam...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 15:05, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.