Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Jde o opakovanou nepříjemnost poslední doby. V ulici Chaloupky je pruh směrem k zastávce Popůvky Náves uzavřen, zastávka byla údajně přeložena o ulici blíže k Brnu, ulice Nová. Místní jsou možná informováni, ale kdo se tam ocitne náhodou, má problémy. Na zastávce v ulici Chaloupky upozornění není uvedeno. Na ulici Nové byla dříve alespoň cedule na stojanu, ale bez jakéhokoliv označení. Teď už tam není nic. Lidé tápou a ptají se místních, když se nedoptáte, autobus vám ujede.
PhDr.Zdeňka Židková
***
Proč není informace o změně zastávky uvedena na zastávce Chaloupky?
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči označování zastávek je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.