Společnost


Seznam.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77736Diskuse

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2024, před 5 měsíci

Robin Mojžíšek

Znění stížnosti

Blokování pravdy a jiné skutečnosti...i přepis samých redaktorů jsou později vyhodnoceny jako urážlivé...


Produkt

Diskuze


Požadované řešení

Selský rozum redaktoři


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 18:16, před 5 měsíci

Ve smluvních podmínkách společnosti je uvedeno, že "provozovatel si vyhrazuje právo odstranit příspěvky (a to jejich veškeré verze) uživatele a/nebo zamezit dočasně nebo trvale uživateli přístup na službu (včetně vkládání příspěvku na profil uživatele), pokud příspěvky (verze příspěvků), zprávy a/nebo aktivity uživatele v rámci služby nejsou v souladu s těmito podmínkami, pravidly, právním řádem České republiky, narušují dobré mravy a/nebo veřejný pořádek, a to i bez předchozí výzvy k nápravě a bez náhrady. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že pokud jakákoli verze příspěvku není v souladu s bodem 3.6 těchto podmínek, provozovatel si vyhrazuje právo odstranit v takovém případě všechny verze příspěvku (tj. i takové, které jsou v souladu s bodem 3.6 těchto podmínek) a/nebo zamezit dočasně nebo trvale uživateli přístup na službu."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.

Uživatel se může na provozovatele obrátit prostřednictvím kontaktního odkazu umístěného pod příslušnou diskusí nebo prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy diskuze@firma.seznam.cz, popř. tel: https://o.seznam.cz/kontakty/.

Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Dotazy uživatelů služeb společnosti Seznam.cz zodpoví operátoři technické podpory. Ti taktéž pomohou při řešení různých událostí ve spojení se službami společnosti. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.