Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Bohužel musím napsat stížnost za moji sestru
Sofilkanych Olha 22.03. 74
28.01.24 odjela na Ukrajinu a pozastavila zdravotní pojišťeni na půl roku
Kde ji na pobočce P -2 Vynohrady byl vystaveni papír z platnosti od 28.1.24
Podle čeho jsme i počítali 180 dni
Vrátila se 28.7.24 a je to 182 dni
Když se u Vás zavolá byla ji udělaná pokuta vlastně že má zaplatit za 6 měsíců že přijela o 2 dne dříve !!!
Ale taky odjižela 28 a kolegyně ji dala papír s platnosti 28.1
Bohužel nebyla poučena jak to funguje
Nebo do teď to nechápete
Z kalkulačky na Googlu byla doma 182 dni
Takže splnila všichni podmínky
Bohužel kvůli jazykové barjere nedokázala vše vysvětlit ..
Mám na to všechni papíry ale nevím kam odeslat
Pokuď to normálně a dohodou nevyřešíme musím se obrátit na právníky
Děkuji za pochopení
P. Sofilkanych Naďa
22.03.7
Prosím o prominutí zaplaceni zdravotního pojišťeni zpátečne za půl roku
Celi leden byl zaplaceni i když odjela 28.1.24
Byl vytáčení papír s platnosti od 28.1 24
Vaši kolegyni na pobočce
Všechni podmínky min 180dni jsme splnily
Sestra byla mimo ČR 182 dni !
Takže není důvod proč má platit zpatečne
Děkuji za pochopení
|
Tweet |
Podle § 605 odst. 2 platí, že konec lhůty nebo doby určené podle měsíců připadá na den, který se pojmenováním nebo číslem shoduje se dnem, na který připadá skutečnost, od níž se lhůta nebo doba počítá. Není-li takový den v posledním měsíci, připadne konec lhůty nebo doby na poslední den měsíce.
Pokud se tedy spotřebitelka domnívá, že lhůta/doba byla pojišťovnou spočítána chybně, je vhodné o této situaci informovat přímo danou pojišťovnu. Kontakty na Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnu:
- na e-mail: posta@cpzp.cz, nebo
- na adresu sídla: Jeremenkova 161/11, 703 00 Ostrava.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vrácené. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.