Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77740Mazání inzerátů z nabídky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2024, před 5 měsíci

Eva Schořová

Znění stížnosti

Vinted mi smazal inzerát, nabízela jsem dětský adventní kalendář. Nejdříve argumentovali tím,že je to nebezpečná věc (tabákové výrobky, léky...), tak jsem se odvolala. Během několika minut bylo odvolání zamítnuto a pohrozeno blokováním účtu při opakovaném vystavení předmětu, napsala jsem tedy na podporu, požadovala jsem vysvětlení a po zdlouhavé komunikaci mi bylo řečeno, že předmět nespadá do žádné kategorie. Našla jsem si tedy, jaké předměty se nesmí na Vinted prodávat a o těchto předmětech nebyla žádná zmínka. V nabídkách jsem navíc nalezla stovky adventních kalendářů. Komunikovala jsem tedy dál, ale přestali odpovídat.


Požadované řešení

Navrácení inzerátu do nabídky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 18:49, před 5 měsíci

Dle bodu 7 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo odstranit nebo automaticky opravit předměty uživatele v katalogu, a to v případě, že společnost zjistí, že uživatel dělá něco, co je v rozporu s pravidly popsanými v obchodních podmínkách nebo zjevně protiprávní.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty, tak jak zde již spotřebitel učinil.

Spotřebitel může společnost oslovit například prostřednictvím e-mailu legal@vinted.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 15:29, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 11:54, před 26 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.