Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vinted mi smazal inzerát, nabízela jsem dětský adventní kalendář. Nejdříve argumentovali tím,že je to nebezpečná věc (tabákové výrobky, léky...), tak jsem se odvolala. Během několika minut bylo odvolání zamítnuto a pohrozeno blokováním účtu při opakovaném vystavení předmětu, napsala jsem tedy na podporu, požadovala jsem vysvětlení a po zdlouhavé komunikaci mi bylo řečeno, že předmět nespadá do žádné kategorie. Našla jsem si tedy, jaké předměty se nesmí na Vinted prodávat a o těchto předmětech nebyla žádná zmínka. V nabídkách jsem navíc nalezla stovky adventních kalendářů. Komunikovala jsem tedy dál, ale přestali odpovídat.
Navrácení inzerátu do nabídky
|
Tweet |
Dle bodu 7 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo odstranit nebo automaticky opravit předměty uživatele v katalogu, a to v případě, že společnost zjistí, že uživatel dělá něco, co je v rozporu s pravidly popsanými v obchodních podmínkách nebo zjevně protiprávní.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty, tak jak zde již spotřebitel učinil.
Spotřebitel může společnost oslovit například prostřednictvím e-mailu legal@vinted.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.