Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#77743Neschopná prodavačka - nenačtení kaufland card

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2024, před 5 měsíci

Irena Kunášková

Znění stížnosti

Dobrý den, neschopná ukrajinská prodavačka v Kauflandu v Jihlavě mi nesmyslně vrátila peníze za přepravky od piva, když jsem měla velký nákup, vrátila mi je v hotovosti a nestrhla z nákupu. Navíc mi ani nenačetla kaufland card. Načetla mi jí nesmyslně, když jsem jí dávala lístek od přepravek od piva. Pak začala nákup znovu a už mi nenačetla kartu. Nákup za 2 500 Kč a bez bodu a bez výhodnějších cen u spousty potravin a hlavně jsem tam měla aktivovavé kupony na slevy. Jsem opravdu rozhořčená!!! Všechno mi naúčtovala za plnou palbu. K ní už rozhodně nejdu!


Produkt

Kaufland Card - bezdůvodné nenačtení


Požadované řešení

Vrátit mi body, které jsem si směnila - 100 bodů za slevu 100 Kč za nákup nad 1000 Kč. To, že mi všechno naúčtovala za plnou palbu, se asi nijak kompenzovat nedá bohužel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 18:58, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Pokud nebyla karta řádně načtena i přes její předložení a jednalo se tak o pochybení zaměstnance, domníváme se, že by spotřebitel mohl požadovat doplacení rozdílu v ceně zaplacené navíc.

V případě, že spotřebitelka splňovala veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by jí být sleva také řádně poskytnuta.

Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2024 17:31, před 4 měsíci

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2024 21:38, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 16:57, před 2 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.