Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, neschopná ukrajinská prodavačka v Kauflandu v Jihlavě mi nesmyslně vrátila peníze za přepravky od piva, když jsem měla velký nákup, vrátila mi je v hotovosti a nestrhla z nákupu. Navíc mi ani nenačetla kaufland card. Načetla mi jí nesmyslně, když jsem jí dávala lístek od přepravek od piva. Pak začala nákup znovu a už mi nenačetla kartu. Nákup za 2 500 Kč a bez bodu a bez výhodnějších cen u spousty potravin a hlavně jsem tam měla aktivovavé kupony na slevy. Jsem opravdu rozhořčená!!! Všechno mi naúčtovala za plnou palbu. K ní už rozhodně nejdu!
Kaufland Card - bezdůvodné nenačtení
Vrátit mi body, které jsem si směnila - 100 bodů za slevu 100 Kč za nákup nad 1000 Kč. To, že mi všechno naúčtovala za plnou palbu, se asi nijak kompenzovat nedá bohužel.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Pokud nebyla karta řádně načtena i přes její předložení a jednalo se tak o pochybení zaměstnance, domníváme se, že by spotřebitel mohl požadovat doplacení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
V případě, že spotřebitelka splňovala veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by jí být sleva také řádně poskytnuta.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.