Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
Při placení jízdného za použití tel Samsung - android- dostanu odpověď, že platnost karty vypršela (karta je plně funkční).
Nevím, co to znamená, to snad jedu na černo?
Prosím, o vysvětlení a radu, jak mám řešit tuto situaci.
Děkuji
Informace o řešení mé situace.
|
Tweet |
Problém s platební kartou je vhodné nahlásit své bance pro případ, že by byla chyba na straně banky.
Stížnost ohledně platby kartou je vhodné a účelné směřovat i přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.