Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77763Nemožnost platby jízdného kartou v telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2024, před 5 měsíci

Jana Peroutkova

Znění stížnosti

Dobrý den.

Při placení jízdného za použití tel Samsung - android- dostanu odpověď, že platnost karty vypršela (karta je plně funkční).
Nevím, co to znamená, to snad jedu na černo?

Prosím, o vysvětlení a radu, jak mám řešit tuto situaci.

Děkuji


Požadované řešení

Informace o řešení mé situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 22:33, před 5 měsíci

Problém s platební kartou je vhodné nahlásit své bance pro případ, že by byla chyba na straně banky.

Stížnost ohledně platby kartou je vhodné a účelné směřovat i přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:12, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.