Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes mě paní doručovatelka rozčílila k nepříčetnosti.
Byla na cestě ke mě s balíkem, vše probíhalo v pořádku - e-mail a sms přišla, ale dvakrát mi volala, vůbec nevím proč, když jsem nikde nezadala žádnou změnu termínu.
Tvrdila, že byla u nás, a přitom jsem celou dobu u okna a máma chodila v chodbě, jenže auto zásilkovny tu nebylo.
Už se mi to přihodilo jednou a to i přesto, že mi mobil fungoval.
Plstíme si doručení na adresu a oni to nechají na těch jejich odkládacích místech.
Škoda, Zásilkovna si dělá dost špatnou reklamu.
Balík
Neměli by zákazníkům lhát a dělat si z nich dobrej den.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zlatohlávková, jakmile je kurýr na vaší adrese, měl by se vám pokusit dvakrát dovolat, abyste věděla, že je u vás s vaší zásilkou. Pokud vás tímto způsobem nezastihne, uloží zásilku do blízkého výdejního místa, abyste si ji mohla později týž den vyzvednout. Jedná se o standardní postup, který je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.