Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Kdysi jsem byla u Vodafonu, když jsem jej rušila, tak mi byl nabídnut tuším za 10 Kc nějaká možnost přijímat ještě zprávy či hovor. Už si to nepamatuji, faktem zůstává, že jsem v roce 2004 přestala toto používat a ukončila vše. Proto, když se mi v mailu letos párkrát ukázala zpráva od Vodafonu, považovala jsem to za reklamu a v té snůšce reklam ani nečetla. Až tu poslední, kdy mi vyhrožují i penále 180 Kč a žádají platbu za něco, co vůbec nepoužívám - nebylo tam ani telefonní číslo, jen nějaké číslo klienta - považovala jsem to za podfuk. Přesto jsem se pro jistotu stavila včera na jejich pobočce v Benešově. Mladík mi řekl, že je číslo nezrušené, byt 20 let nepoužívané a že prý cosi změnili a mám platit 49 Kč měsíčně + to penále. To snad není možné. Reklamaci napsat nemohu - chce to po mě stále nějaké přihlášení, které nemám a ani nechci - jsem u 02 již přes 20 let. I kdyby to tenkrát nikdo neodhlásil, přece by mi posílali nějakou fakturu na těch zmíněných 10 Kč, tak přece se mohou přesvědčit, že je to 20 let mrtvé číslo.
Když jsem chtěla napsat reklamaci - tak mi to napsalo, zda chci poradit a později, že je to moc, že je jen robot - je to vůbec možné. Všude jen samá přihlášení, nevím, nerozumím všemu, i když se snažím jít s dobou, je mi 73, ale tohle jsem ještě nezažila. A vrcholem je, že napíšou, že mám zaplatit a nedělat si starosti. Co budou chtít zítra, za měsíc, i kdybych zaplatila. Ale proč mám platit něco někomu, kde už dávno nejsem????
Děkuji za pochopení Tonnerová Věra, ***
Odmítám prostě cokoli platit společnosti, u které už dávno nejsem a nemohu za to, že mě neodhlásili nebo nezrušili
|
Tweet |
Spotřebitelka nás před zodpovězením stížnosti informovala, že je již situace se společností vyřízena. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.