Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77774Změna nástupiště 5 min před odjezdem, 2 místenky na jedno místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2024, před 6 měsíci

Martina Hunkesová

Znění stížnosti

Vlak 1036 8.8. 2024 z Wien hbf do Brno hl.n.

Při příjezdu měl vlak odpustitelné zpoždění 20 min, které nabral již v Maďarsku a předpokládám tedy, že chyba nebyla na straně Regiojetu.
Přibližně půl hodiny před skutečným odjezdem vlaku svítilo na tabulích nástupiště 11 C-E. Na koleji stál jiný vlak jedoucí do Bratislavy, který měl včas před příjezdem našeho vlaku odjet. Po odjezdu tohoto vlaku byl na informačních tabulích napsán nápis "Wien flughafen". Jenže tento vlak měl odjezd psaný až po 18. hodině. Šli jsme se proto podívat na jinou informační tabuli, kde bylo napsáno, že náš vlak odjíždí z jiného nástupiště. Čili písemně a ani zvukově nás o tom nikdo neinformoval. Na nástupiště jsme naštéstí doběhli s minutovou rezervou.
Po nástupu do vlaku jsme celí vyčerpaní sedli na svá místa. V tom za námi přišli 2 další cestující a zdvořile se nás zeptali, zda-li to jsou opravdu naše místa a ano, byla. Jak na naší jízdence tak na jejich bylo napsálo 2/34 a 2/35.


Produkt

Wien hbf - Brno hl.n. RJ 1106 8.8. 2024


Požadované řešení

Po společnosti požadujeme vrácení minimálně 15 % ceny lístků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2024 16:02, před 5 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Pokud společnost reklamaci zamítla, je vhodné se na společnost opětovně obrátit a nefunkčnost klimatizace doložit, např. svědeckou výpovědí jiného cestujícího či potvrzením od stevarda.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:21, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.