Společnost


WE|DO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77776Nedorucena zasilka ***

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2024, před 5 měsíci

Jozef Kardos

Znění stížnosti

dneska 8.8.2024 rano jsem obdrzel SMS o doruceni zasilky mezi 14-17h. Vzal jsem si pul dne dovoleny a od 13.00h cekam doma. V 17.30 volam ridici, ten je vsak nedostupny..Tak jsem zacal patrat po mojim baliku.
Na wedo strakach jsem se s hruzou docetl, ze balik byl v 14:41h nedorucen pro nepritomnost prijemce.
K tomu musim rict nasledovne: 1. nikdo u branky nezvonil, 2. nikdo nezavolal na muj mobil, jestli jsem doma...

Domnivam se, ze sofer odvedl lajdackou praci, popr. ze tady vubec nebyl.
Vzhledem k tomu, ze obsah baliku podminuje muj vyjezd na zitrejsi velmi dulezitou sluzebni cestu, jsem velmi rozhorcen konanim sofera a zadam o presetreni jeho konani a o vyvozeni dusledku.
O vysledku konani me prosim informujte.

Dekuji.

S pozdravem
Ing. Kardos


Požadované řešení

okamzite dorucit, nejpozdeji 9.8. do 10.00h


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2024 16:03, před 5 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:27, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.