Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den. Více jak 3 roky jsem měla zaveden internet start,jelikož mému zetovi nestačil,tak jsem od května dala internet optimal+.Vše telefonicky.Platila jsem více.Po 4 měsících jsme zjistili,že internet nefunguje jak má,proto jsme volali O2.I technici z O2 nám zjistili,že jsme daleko od zdroje,proto optimal+ nemůžeme mít,proto jsem byla nucena dát výpověd,neb potřebuji silnější internet.Mé překvapení nastalo při výpovědi,kdy mi ještě dali pokutu.4 měsíce platím něco co nefunguje ,vyrovnání mi uznají jen za 2,což je v pořádku,ale co není vpořádku je tože jsem nikde nepodepsala žádnou smlouvu na rok, která by měla zaniknout tím, že nedodrželi podmínky.Složenku s pokutou jsem obdržela dnes,tak rychle mi nešel ani internet.Myslím,že platit za něco co mi nemohli dodat je nefér.Již jsem volala i na reklamace a stížnosti ,všude říkali,že jsem v právu.Již nedoufám, že mi někdo poradí.Neměli byste takle jednat .Je mi smutno z toho jak se chováte ke starším lidem. Složenka přišla 15.9.2015. Na složence je datum vystavení dokladu 10.9.2015 A datum splatnosti též 10.9.2015. S pozravem Horáková Kristina
Musím pokutu platit
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Toto se děje prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.
Zákon o elektronických komunikacích neupravuje možnost odstoupení od smlouvy z důvodu vadného poskytování služby. Pro tento případ se využívá reklamace a dále námitka k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Smlouvu lze také obecně vypovědět, operátor je oprávněn žádat úhradu částky, která nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Dobrý den,
dle Vašeho popisu jste dříve sjednávala tarif Internet Start, který je poskytován do 2 Mbit/s. Následně jste po nějaké době měnili tarif pro vyšší rychlost internetu na doma.
Technické potíže se službou se objevily až po čtyřech měsících a techniky Vám bylo sděleno, že je možné internet bez potíží poskytovat pouze na nižší rychlosti? V tomto případě bylo řešením přejít nazpět na tarif Internet Start. Rychlost internetu na doma není garantovaná a závisí na technických parametrech dané přípojky.
Závazek u Vaší linky prověřím, pokud mi zašlete tuto historii komunikace a číslo linky přes www.o2guru.cz/guru. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den.Internet byl pomalý od začátku ,neb jsem nepocítila žádnou změnu od tarifu start,ale nevěděla jsem co dělat.Po 4 měsících mě navštívila dcera se zetěm,a ten si po stažení programu zjistil,že platím něco co nedostávám.Nikdo mě neupozornil na nižší rychlost.Není přece mojí povinností si zjištovat jak rychlý bude internet v místě ,kde bydlím.Posílala jsem Vám peníze za nekvalitní službu,a asi bych platila stále ,kdybychom na to nepřišli po 4 měsících.Již dvakrát mi volali z O2,že udělali chybu,poprvé 18.9.2015,pak ještě jednou asi o týden později.S pozdravem Horáková
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
děkuji za zaslání čísla linky skrze uvedený odkaz. Celou záležitost jsem prověřil. Dostupnou rychlost na lince máte maximálně 3,5 Mbit/s pro stahování dat a 256 kbit/s pro odesílání dat. Po delší bodu jste na lince měla nastaven Internet Start, který byl poskytován bez závazku a u něhož je maximální rychlost do 2 Mbit/s pro stahování dat a 256 kbit/s.
V květnu tohoto roku došlo ke změně tarifu Internet Start na tarif Internet Opitmal. Tarif Internet Optimal je na technologii ADSL poskytován do 8 Mbit/s, na technologii VDSL do 20 Mbit/s. U Vás je dostupná pouze technologie ADSL ve výše uvedené maximální rychlosti 3,5 Mbit/s.
V momentě, kdy jste technikům hlásila pomalou rychlost odesílání dat u tarifu Internet Optimal, došlo na ústředně ke změně, neboť technici zajistili překonfigurování služby s tím, že pokud bude mít služba výpadky, bude nutné tuto změnu zrušit, resp. konfiguraci na ústředně vrátit nazpátek. To by se provádělo stále v rámci tarifu Optimal. Do té doby jste nám kromě nízké rychlosti odesílání dat poruchu nehlásila.
Nad reklamovanou nízkou rychlostí se ještě pozastavím, neboť nikde jste neuváděla výsledky měření rychlosti např. ze serveru speedtest.net, dsl.cz, apod. Pouze je v poruchovém lístku uvedeno, že měříte jen 0,2 kbit/s. Neměřila jste spíše 0,2 Mbit/s? Zde jde o podstatný rozdíl. Případně mi zašlete výsledek měření z určitého serveru pro měření rychlosti. Samotná rychlost nahrávání dat, která se v PC zobrazuje, když např. nahráváte nějaký soubor na různé servery, je zase trošku jiný pojem, neboť zde se rychlost většinou uvádí v kB/s. Je zde tedy rozdíl v jednotce, kdy zde je jednotka Byte, oproti jednotce Bit, v níž je uváděna rychlost připojení. Jeden Byte poté obsahuje 8 bitů. Pokud tedy měříte rychlost připojení pro odesílání dat 0,2 Mbit/s, jde o 205,6 kbit/s a rychlost nahrávání dat by byla 25,7 kByte/s.
Nyní se vrátím zpátky k tomu, že byla změněna konfigurace služby na ústředně, aby se z linky "vyždímalo" co nejvíce je technicky možné. Pokud jste poté začala pociťovat výpadky, stačilo kontaktovat techniky a ti by konfiguraci na ústředně změnili nazpátek. Nebylo nutné přecházet nazpět na tarif Internet Start.
Co se týče závazku, pak zde byla záležitost řešena již reklamačním oddělením, které Vám stornovalo zálohu na smluvní pokutu, Vaši úhradu této zálohy dalo do přeplatku ke službám a zajistilo storno smluvní pokuty při rušení služby. V tomto ohledu je vše v pořádku.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Děkuji za rychlé sdělení.V srpnu jsme vše nahlásili a Vaši technici nám po měření dali za pravdu.Tímto beru celou stížnost za ukončenou .Děkuji Horáková
Dobrý den,
děkuji za informaci. Prosím tedy dTest o uzavření.
S přáním hezkých dnů
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že mezi stranami sporu došlo k dosažení dohody, stížnost uzavíráme.
Hodnocení: