Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#77786Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2024, před 5 měsíci

Romana Helcelová

Znění stížnosti

Dne 9.8.2024 v 7:41 jsem obdržela SMS ,že mi bude doručena zásilka Z 481 0995 213 na adresu Topolová 770/9, Těrlicko 73542, předpokládaný příjezd řidiče 9:10 - 10:40. Po celou dobu jsem byla přítomna na této adrese ,ale řidič nepřijel a nedoručil mi tak zásilku ,kterou mám celou uhrazenou. Téhož dne mi bylo v 10:10 hod sděleno ,že si mohu balíček vyzvednout na výdejním místě Pekárna Adamek
Dolní Domaslavice 218
739 38 Dolní Domaslavice
Nemám možnost dojet a vyzvednout na toto místo svůj zaplacený balík ,jelikož v době kdy je provozovna otevřená jsem v zaměstnání. Na lince zásilkovny mě slečna Veronika sdělila, že mi balík nelze doručit na uvedenou adresu a neví jak by mi měla pomoci a neustále mi opakovala, že ukončí hovor což také učinila . Stěžuji si na postup řidiče, který na místo určení vůbec nedojel a balík rovnou odvezl na výdejní místo a zároveň na neprofesionalitu operátorky zásilkovny a neochotu cokoliv udělat pro zákazníka.


Produkt

balík zásilka Z 481 0995 213


Požadované řešení

Doručení balíku na mou adresu, která byla uvedena v objednávce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 12:13, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2024 14:20, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Helcelová, podle informací v trasování se vám řidič pokoušel dvakrát zavolat, když byl na vaší adrese, a to v předem avizovaný čas. Jelikož se mu nepodařilo s vámi telefonicky spojit, uložil vaši zásilku do blízkého výdejního místa, abyste si zásilku mohla ještě dnes vyzvednout. Jedná se takto o standardní postup, proto vám kolegyně nemohla v tomto ohledu pomoci. Pokud se zrovna pro zásilku na výdejní místo nemůžete vypravit, doporučujeme prodloužit úložní dobu, zásilka zde takto na vás může počkat až 21 dní, dokud se vám nepodaří pro ni zastavit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 11:26, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 17:07, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.