Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77795Nevhodné chování řidiče linky 341

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2024, před 5 měsíci

Patricie Mikulášová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych podala stížnost na řidiče linky 341 Jablonec nad Nisou - Frýdštejn 10.8. 2024 5:50.
Chování řidiče autobusu je velmi nevhodné. Jezdím tímto spojem každý den a vždy si kupuji dětský lístek do 18 let, s tím, že pokaždé mám připraveny OP pro ověření věku. Pan řidič opět OP nechtěl vidět a automaticky, i přes to, že moje žádost zněla: ,, Prosím dětský listek na Frýdštejn platební kartou”, mi dal lístek dospělý. Na můj dotaz, proč platím tolik, když jsem chtěla dětský, mi nebylo odpověděno a poslal mě si sednou.
Jeho celkové chování je nepřijatelné a cesta se pro mne tak stává velmi nepříjemnou.


Produkt

Linka 341 10.8. 5:50


Požadované řešení

Ráda bych, aby pan řidič za jeho chování dostal trest, který bude úměrný jeho chybám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 14:50, před 5 měsíci

Pokud byla spotřebiteli naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:12, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.