Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Již několikrát se mi stalo,že jsem v prodejně Hruška Skřivany koupila včerejší rohlíky. Děje se tak převážně o vikendu. Při konfrontaci s vedoucí, kdy mi jiná prodavačka umožnila vzít rohlik z jiné bedny, mi bylo řečeno, že jsem jediná kdo s tím má problém a jsem drzkata. Nejsem si úplně jistá, že toto si má vedoucí k zákazníkům dovolit. Bylo by možné takové jednání řešit? A bylo by možné zajistit nákup čerstvého pečiva i o víkendu? Paní vedoucí nemá evidentně zájem něco změnit. Stěžují si i ostatní zákazníci, ale jsou to převážně důchodci, takže jsou rádi, že si mohou ve vsi nakoupit. Navíc mnoho z nich čerstvé pečivo nekupuje. Ale já když koupím v neděli sobotní rohlík, tak ho dítěti v pondělí do školy dát opravdu nemohu. Děkuji ta pochopení Jánská Skřivany
Hořický rohlík
Náprava chování vedoucí prodejny a dodávky čerstvého pečiva.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.
Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.