Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77803Prodej starého pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2024, před 5 měsíci

Lucie Jánská

Znění stížnosti

Již několikrát se mi stalo,že jsem v prodejně Hruška Skřivany koupila včerejší rohlíky. Děje se tak převážně o vikendu. Při konfrontaci s vedoucí, kdy mi jiná prodavačka umožnila vzít rohlik z jiné bedny, mi bylo řečeno, že jsem jediná kdo s tím má problém a jsem drzkata. Nejsem si úplně jistá, že toto si má vedoucí k zákazníkům dovolit. Bylo by možné takové jednání řešit? A bylo by možné zajistit nákup čerstvého pečiva i o víkendu? Paní vedoucí nemá evidentně zájem něco změnit. Stěžují si i ostatní zákazníci, ale jsou to převážně důchodci, takže jsou rádi, že si mohou ve vsi nakoupit. Navíc mnoho z nich čerstvé pečivo nekupuje. Ale já když koupím v neděli sobotní rohlík, tak ho dítěti v pondělí do školy dát opravdu nemohu. Děkuji ta pochopení Jánská Skřivany


Produkt

Hořický rohlík


Požadované řešení

Náprava chování vedoucí prodejny a dodávky čerstvého pečiva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2024 13:54, před 5 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.

Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 15:25, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 11:51, před 26 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.