Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den.Ve Vašem letáku byla nabídka na brusné papíry xxl od soboty 10.8 2024 do neděle 11.8 2024.Tak jsem si koupil o týden dřív vibrační brusku,že si ted z nabídky letáku dokoupím brusné papíry.Ráno jsem si přivstal a před 7.00 už jsem stál před obchodem až otevřou,abych byl první při zakoupení brusných papírů.S velkým zklamáním jsem zjistil ,že ze 4 druhů máte 3 a ten 4 ,který potřebuji k vybrační brusce nemají. Za kladnou odpověd děkuji
Byl bych rád,to co máte v nabídce v akci,dostal za prodejní cenu v akci
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Andresi, mrzí nás, že jste si neměl možnost zboží zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. Hezký den Váš tým Lidl
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: