Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, už více jak 20let se dopravuji MHD ať už v Praze nebo zde v ČB. Ještě se mi nestalo, aby když člověk jede ráno do práce, měl spoj v ranních brzkých hodinách zbytečné zpoždění. Myslím tím, že cesta je volná, bez kolony a bez nehod. Ale hned jak jsem nastoupila do autobusu číslo 22 dne 12.8. 2024 v 6:45h. ze zastávky Nádraží směr Nemocnice, bylo mi jasné, že na vině je řidič. Přijel na zastávku sice včas, ale stál tam další minutu i když měl na křižovatce na semaforu zelenou. Tudíž pak jsme vystáli červenou. A od nádraží jsme vyjížděli 6:48h. Další úsek trasy jel s námi 20-30km/h. Oproti jiným řidičům jel velmi pomalu, skoro až vyhlídková jízda a díky tomu jsme nabrali zpoždění až 7min. Přišla jsem tak pozdě do práce. I když normálně z touto linkou to stíhám. Bylo by fajn kdyby se to neopakovalo. Na autobuse bylo číslo 304.
Autobus 304, linka číslo 22
Snížit zpoždění. Dojíždím denně za nemalé peníze.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.