Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7781Reklamace služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Karel Mrkvička

Znění stížnosti

Již cca měsíc řeším služby O2. Asi před měsícem technik zjistil na venkovní přípojce problém(272 655 270), snad ho odstranil, druhá televize funguje, programy už je možné zaznamenat a přepínat nicméně u jedné kostičkuje obraz a delší dobu nefunguje WIFI. To už se snažím řešit opakovaně a neúspěšně Zřejmě se O2 rozhodla zničit mojí nervovou soustavu, protože k technikům se nelze dovolat. Mejlem mě donekonečna radí restarty, kterými nevyřeším nic. Ovšem faktura za vaše služby, ne služby samozřejmě přišla. Takže samozřejmě jí zároveň s touto stížností REKLAMUJI. Nevidím důvod proč mám platit v plné výši za něco , co nedostávám .


Produkt

Veškeré problémy začaly dle mého názoru od okamžiku, kdy jste aplikovali službu Premier League


Požadované řešení

Odstranit problém a zohlednit fakturované služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2015 11:22, před 9 lety

Pokud byla spotřebitelem zjištěna nefunkční služba prvním krokem v takovém případě je vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, a to průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.

V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace operátorem musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 11:08, před 9 lety

Pěkný den,
aktuálně jsem celou vzniklou situaci předal přímo kolegům z oddělení reklamací a stížností.
Kontaktován s vyjádřením budete v co nejkratší době. Co se týká vaší přípojky a potíží s kostičkováním obrazu či nefunkční bezdrátové sítě. Došlo zde již k vyřešení či nikoliv?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.10.2015 09:04, před 9 lety


Karel Mrkvička

Hodnocení: