Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Když jsem jela domu linkou 408 ve 23:15 z autobusového nádraží dne 11.08.2024 celá jízda byla v pořádku.Až do doby dokud na zastávce (Orlí 2.etapa) nevystoupily dva mladí muži a hodily do autobusu kladivo na rozbití okna. Podotýkám že to mladý muž hodil do jednoho z cestujících kterému tekla krev z hlavy a řidič jel dál jako by se nic nestalo. Anodě nezeptal zda je všechno v pořádku. Potom to pokračovalo, když se blížila zastávka na které jsem měla vystupovat (Havířov Šumbark, Lidická) zmáčkla jsem tlačítko STOP, ale i tak pán řidič nezastavil. Prosila jsem aby mi zastavil a jeho odpověď byla: zastavím až na další zastávce. Myslím si že by řidiči měly zastavovat na všech zastávkách (které jsou v jízdním řádě) i když nikdo nestojí na zastávce. Nevím zda je této řidič placený od rychlostí kterou jezdí a blbých kecu a nebo by měl být placený za správně odvedenou práci.
408 den 11.08 ve 23:15
Byla bych ráda za nějaké pokárání tohoto řidiče děkuji.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.