Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77814Neoprávněná fakturace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2024, před 5 měsíci

Jiří Zeman

Znění stížnosti

Firma nabídla telefonicky zasílání poptávek, protože telefonicky nic neuzavírám, chtěl jsem pouze bližší informace zaslat na email, místo toho přišla faktura na 7687 Kč. Ta je následně vymáhána, denně obtěžují hovory, emailem. Na doporučený dopis ani datovou schránku nereagují. Zvukovou nahrávku poslat nechtějí. Předali mě inkasní společnosti Logicall, ta má podobný postup, na dotazy k poslechu zvukové nahrávky u nich nereaguje, pouze opakovaně zasílá to samé "zaplaťte a vyhnete se dalším poplatkům". Chování firmy Business Aggregator je nátlakové, obtěžující.


Produkt

poptávka.cz


Požadované řešení

storno faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2024 19:32, před 5 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zřejmě jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.

Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.

Vzhledem k tomu, že se v tomto případě jedná o podnikatele, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen (telefonicky nesouhlasil s nabízenou službou), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

Závazek doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:30, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.