Společnost


VOLITA GROUP CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77815Za posunutí řetízku u žaluzie (za 2 minuty práce) účtováno 863,- Kč

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2024, před 5 měsíci

Jana Doudová

Znění stížnosti

Objednala jsem seřízení oken, vše bylo v pořádku pan F mi poslal kalkulaci, kterou jsem potvrdila. Ještě než dorazil pracovník na seřízení jsem volala jsem panu F ohledně přetrženo řetízku u žaluzie na okně. To v kalkulaci nebylo.
Dne 25.6.2024 dorazil mechanik provedl opravu 1 okna, které mělo problém s otvíráním. To bylo opraveno, pak jen nějakým sprejem postříkal panty u oken a bylo hotovo. Takže takto probíhal servis.
A nyní ohledně opravy bílého řetízku u žaluzie, mechanik zjistil, že řetízek funkci plní funkci, jen byl v jednom místě poškozen, neproběhla žádná výměna řetízku, pouze otevřel tu malou krabičku, která je na řetízku , poškozenou část posunul a opět uzavřel tu malou bílou krabičku. Tím byla oprava ukončena a funguje. Celé to netrvalo ani dvě minuty. Takže nebyla potřeba žádná výměna řetízku , ani žádná výměna součástky u řetízku. Za to si přiúčtoval k původnímu rozpočtu 863,-- Kč za dvě minuty práce. To považuji za naprosto nekorektní jednání.
Náhledně jsem telefonicky kontaktovala pana F, vznesla dotaz jak je možné si za tuto maličkost, ani ne dvě minuty práce a bez dodání jakéhokoliv materiálu účtovat 863,- Kč. Slíbil mi, že prověří s mechanikem a ozve se. Bohužel se tak nestalo. Dne 28.6.2024 jsem mu tedy poslala e-mail (viz příloha) , ale bohužel bez reakce a telefon p.F od 1.7.2024 nezvedá.
Považuji toto neslušné a neprofesionální jednání ze strany pracovníků firmy VOLITA GROUP CZ a.s.

Doudová Jana
***


Požadované řešení

Cenu za posunutí řetízku za dvě minuty práce bez dodání jakéhokoliv materiálu ve výši 863,-- považuji za skandální obohacování firmy na úkor klientů.
Reklamace na cenu firmě zaslána 4.7.2024 a nereaguje na reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2024 19:38, před 5 měsíci

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: VOLITA GROUP CZ a.s., Dlouhá 730/35, 11000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:31, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.