Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.8.2015 jsem po objednání na stránkách "motoprislusenstvi.cz" obdržel objednané zboží a to speciální autoradio s navigaci android systémem pro Hyundai ix35 k tomu TV tuner k tomu couvací kameru(měla být bezdrátová,ale nebyla) a k tomu ještě DVR záznamovou kameru.Ke všemu,jelikož pán nabízel zajištění odborné montáže,jsem tuto možnost požadoval v domnění,že si připočte něco k ceně zboží a montáž zajistí.Jenže pán mi dal pouze kontakt na servis,dle výběru,kde montáž mohou provést.Tam jsem se domluvil a 14.8.2015 proběhla montáž,kterou jsem celou platil.Ihned po ní mne technik upozornil na věci,které fungují špatně(špatný signál TV tuneru,DVR kamera zapnutá ruší TV),to jsem hned druhý den u dodavatele mailem reklamoval a požadoval nápravu.Jenže dodavatel zboží nabízel,že to mám nechat vymontovat a poslat k němu na kontrolu.To jsem odpověděl,že mne montáž něco stála,další prostředky bude stát demontáž a případná nová montáž a tak že tedy požaduji,aby se on domluvil se servisem a tyto mezi montáže platil on.Od té doby přestal komunikovat,takže v autě mám ne úplně správně funkční zboží.
Zajištění správné funkčnosti dodaného zboží,nebo při demontáži z automobilu odstoupení od smlouvy a aby dodavatel zaplatil alespoň z poloviny montáž a demontáž.
Cena zboží byla 24000,montáž mne přišla na 4000,- a demontáž si myslím,by vyšla zrovna tolik.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá, že zboží nemá při převzetí vady. Projeví-li se vada v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Opak musí dokázat prodávající. Spotřebitel může uplatnit právo z vady v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.
Pokud bude vada prodávajícím uznána a reklamace bude oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění. Toto právo musí uplatnit nejpozději jeden měsíc po uplynutí lhůty, ve které je nutné vytknout vadu (tedy v době dvaceti pěti měsíců od převzetí zboží). Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se mimo jiné považuje i demontáž věci nebo také poštovné.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.