Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77823Uzavreni smlouvy po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2024, před 5 měsíci

Hana Zverinova

Znění stížnosti

Dobry den, volal mi pan z poptavky hovor byl dost nesrozumitelny. Pan tvrdil, ze se plati z kazde zakazky provize ne ze mam uhradit fakturu na 9.000kc.
Nyni prisla faktura a ja sii dohledala recenze a chci odstoupit od smlouvy. Tvrdi mi, ze odstoupit nemohu a castku budou vymahat.
Zadnou sluzbu jsem od nich nevyuzila.
Jak mohu postupovat prosim


Požadované řešení

Ukoncit smlouvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2024 19:48, před 5 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zřejmě jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.

Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.

Vzhledem k tomu, že se v tomto případě jedná o podnikatele, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen (telefonicky nesouhlasil s nabízenou službou), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

Závazek doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:32, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 17:25, před 17 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.